blogg Pictures, Images and Photos

Wednesday, September 9, 2009

x saba,,

( budak2 itam di atas adalah classmate aku)


pas raye nie aku msok ALAM balik,smbg sem 5 n 6..haha,,aku da jd senior..leh la aku buli junior,nk dorg rase cam ne aku jd junior dulu..harap ALAM tu da ade perubahan skit la..x nk cam time aku dulu,smpai nk bli tiket raye pon x kasi outing..sian member2 aku yg dok jauh.smpai umah ptg raye pon ade,ye la,time tu da susa nk dpt tiket..tp ade gak yg lari,ramai lak tu,,admin tanye kami wat bodo jer,,dorg pon x pkir..bkn nk raye sngt pon,tp agak2 la kn,,tiket tu da la susa nk dpt..

pastu HEAD STUDENT AFAIR kene reject lak pasal x tau nk manage schadule student,die tu jahat wooo..suke wat org bengang,kene tndang je,capt. adam naik la..

capt. adam nie best skit..die ex student ALAM,tp x tau la kalo die ade lg ke x kat sane...
x saba nk jmpe membe2 nie..staon praktikal.ntah mane2 la dorg belayar.harap2 x kene tangkap lanun la..hikhik..

No comments: